onsdag 31. oktober 2012

Something blue

Photobucket 
I morgen er det første november, og det markerer begynnelsen på NaNoWriMo, eller National Novel Writing Month. Jeg har ikke egentlig noe forhold til det fra før, bortsett fra å ha hørt en del om det på Tumblr, men i år har jeg virkelig lyst til å prøve. Målet er altså å få skrevet femti tusen ord i løpet av november, og jeg må si jeg er vanvittig spent på hvordan dette skal gå. Men, som et av tipsene på hjemmesida deres sier:
"Tell everyone you know that you’re writing a novel in November. This will pay big dividends in Week Two, when the only thing keeping you from quitting is the fear of looking pathetic in front of all the people who’ve had to hear about your novel for the past month. Seriously. Email them now about your awesome new book. The looming specter of personal humiliation is a very reliable muse."
Derfor skriver jeg om det her; for å få litt ekstra press på meg. Og om det ikke blir akkurat femti tusen ord, så blir det forhåpentligvis et godt innhugg i historien jeg holder på med, og noen skritt nærmere målet om å bli ferdig. Kommer sikkert til å poste noen utdrag her på bloggen i løpet av måneden, om noen er interessert i å lese litt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar